Jeroen Leevendig – Webmaster

Webmaster Stichting Mensen in de Minima

Met de website zorg ik dat mensen ons weten te vinden

Ik ben één van de vrijwilligers met een ondersteunende rol. Ik beheer onze website en fiks af en toe problemen met de Pc’s op onze vestigingen.

Na bijna 40 jaar werk als IT-consultant, stopte ik begin 2023 met (betaald) werk. Naast wandelen, fietsen, zwemmen en Lego bouwen, vind ik het enorm leuk om een deel van de tijd met mijn “oude” vak bezig te zijn. Het onderhouden van onze website kent aspecten als techniek, creativiteit, communicatie en -uiteraard- het werkveld van de stichting. Met een toegankelijke website zorg ik dat mensen ons weten te vinden, tips krijgen om hun situatie te verbeteren en naar ons gratis inloopspreekuur komen voor hulp.

Ik ben blij dat ik indirect een bijdrage kan leveren aan de ondersteuning van Zoetermeerders die het financieel moeilijk hebben en worstelen met regelingen van diverse overheden. Bij onze stichting heerst een prettige en sociale sfeer. Mijn collega-vrijwilligers zijn enorm gedreven om mensen op het spreekuur te ondersteunen.