Routekaart bij geldzorgen Zoetermeer

De gemeente Zoetermeer ontwikkelde in samenwerking met BOAZ (Breed Overleg Armoedebestrijding Zoetermeer) een “Routekaart bij geldzorgen”.  Deze plaat helpt je als je je zorgen maakt om je geld of als je geldproblemen ervaart. Je ziet op deze kaart welke stappen je kunt nemen om de problemen aan te pakken. Op de route zie je welke instanties je kunnen helpen bij de verschillende onderwerpen.

Kom naar het gratis inloopspreekuur voor hulp

Onze stichting (MiM Stichting mensen in de minima) is één van de instanties waar je voor gratis hulp terecht kunt. We kunnen je helpen met uitleg en aanvragen van bijvoorbeeld financiële ondersteuning.

De kaart wordt binnenkort huis-aan-huis in Zoetermeer verspreid, maar je kunt hem ook hieronder vast bekijken. Klik op de links naar de verschillende instanties langs de route voor meer informatie.

Als de routekaart niet in onderstaand venster wordt getoond, gebruik dan deze link om te downloaden: Routekaart bij geldzorgen Zoetermeer

Lader Bezig met laden...
EAD logo Duurt het te lang?

Opnieuw laden Laad het document opnieuw
| Open Openen in nieuwe tab