Hulp nodig bij gebruik Inwonerportaal Zoetermeer?

Inwonerportaal Zoetermeer

De gemeente Zoetermeer gaat het komende jaar steeds meer zaken digitaliseren. Dit gaat vooral voor mensen met uitkering gelden. Nu is de jaaropgave per post gekomen, maar vanaf volgend jaar wordt hij alleen nog in het inwonerportaal geplaatst. Ook kunt u in het inwonerportaal meerdere belangrijke documenten terugvinden. Ook andere zaken met de gemeente gaan via het inwonerportaal. U ontvangt in het komende jaar daarover meer informatie per post.

Hoe werkt dit?

  • Ga naar https://inwonerportaal.zoetermeer.nl
  • Log in met uw DigiD
  • Als u voor het eerst inlogt moet u uw e-mailadres en telefoonnummer invoeren
  • Ga naar de knop “Jaaropgaven en uitkeringsspecificaties”
  • De jaaropgave kunt u downloaden door te kiezen voor de periode “gehele jaar”

Hulp nodig bij gebruik Inwonerportaal Zoetermeer?

Kom naar het gratis inloopspreekuur!